הגר"ש זעפראני: "הדרך לחנך בדור שלנו, רק ע"י אהבה"

נתי קאליש No Comments on הגר"ש זעפראני: "הדרך לחנך בדור שלנו, רק ע"י אהבה"

הגר"ש זעפראני השתתף בכנס פתיחת ישיבה חדשה בשכונת נווה יעקב בירושלים ונשא את המשא המרכזי, בו הדגיש את החובה לחנך רק בדרך של אהבה | צילום: יעקב כהן

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשכונת נוה יעקב בירושלים נערך כנס יסוד לפתיחת מכינה לישיבה לצעירים – מתיבתא. בכינוס השתתפו הגר"ש זעפראני אשר ישמש כנשיא הישיבה, הגר"א זאדה ר"י תורת אברהם, הגר"מ זרגרי משגיח בישיבת נר שמואל ועוד רבנים ומחנכים. בראשות הישיבה יעמוד הרב יחזקאל שמש.

הישיבה החדשה קמה לאחר ביקוש גובר מצד מחנכים והורים לפתוח מסגרת ברמה רוחנית גבוהה לצד רגישות לקשיים ויחס אישי לכל תלמיד ותלמיד עבור בחורים שאינם מקבלים פתרון הולם במסגרת הישיבות הקיימות.

הרבנים שעוקבים אחר כל שלב בפתיחת הישיבה, שיבחו מאוד את רעיון הקמת הישיבה, ואמרו כי מזה זמן רב ציפו שתקום כזו ישיבה, וברכו בהצלחה מרובה וסייעתא דשמיא. כמו כן ציינו כי זה דבר מבורך שראש הישיבה מגיע עם נסיון וגישה לבחורים אלו, מצד אחד להבין את הבחורים ויחד עם זה לא לוותר.

את המשא המרכזי נשא הגר"ש זעפראני שהאריך בחשיבות הגדולה שיש בגישה של אהבה מול התלמידים, ושזה מה שנותן כוח לבחורים להתגבר מול כל הנסיונות הקשים הנמצאים בימינו.

צילום: יעקב כהן



0 תגובות